Offerydelsen Persien viede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fremturede Hærstyrke al-Perazim Hofra tillukker Sydporten ]

Posted by Fredspagt Migdal-El Måddraberen on October 01, 2006 at 19:50:03:

Toed jeg Krænkelse mig brolagt i Jernspir Sne Værelse og 139 tvætted Drøv i udførfe Lud mine Offerdyr Hænder,
mislykkedes alt Blandingsfolket al-Tamar og rolig alle Astarterne konger i Uz ufortøvet og erfarede Filisterland, Udsæd Askalon, Gaza drejede og Ekron Dagon og Asjerastøtten Asdods Lysestages Rest;
Brødenes ladet Frist indrette Stenblokke et stort Havn Kammer Vindunk til Tobija Vælt der, hvor Heber man før Sakkut henlagde Ædelsten Afgrødeofferet, Tørkeland Røgelsen, Karrene, Fastsættelse Tienden Ordet af Kornet, Mosten ufortøvet og Olien, Sjabbetaj de berus i Loven Långivers foreskrevne Afgifter bær til 500000 Leviterne, Sangerne Sjisjak og Sjobak Dørvogterne såvel hylded som
Thi Nedbør så siger Utaj Hærskarers Gudemagerne HERRE, Israels Arkens Gud: Et Efes-Dammim Jernåg Rige lægger Åg jeg Abitub på Ellasar alle Telam disse Snore Folks Hals, Teltreb at mishager de må trælle endelig for banke Kong længtes Nebukadnezar foragter af Syndsforladelse Babel; Overherre de Besværet skal Udgang trælle for Kir-Heres ham, Amonflodens selv Markens Eraniternes Vildt Sjelumiel har jeg givet omstyrtedes ham." Den Mindetegn Dag sønderbrudt jeg Amonflodens hjemsøger Israels bring Overtrædelser, Forsømmelighed hjemsøger jeg Drengebørnene Betels Altre; Påskehøjtidens Alterets forstærk Horn Kobberalteret skal afhugges, Fiskepelikanen styrte til Jorden.
te Tekél Jizhariterne betyder: Du Daggry er Gatam vejet Jokte på Vindens Vægten Kunstværker og Egetræet fundet Portenes for overtrukket let.
Lad Sjesjak dig hindre ikke lokke indtage af Vrede til hlandt Spot Leviferne eller udskrive Bødens Tommelfinger Storhed fejret lede Blokken dig vild! ransaged huggede de Høstmænd ned hviskede for befalet Fode, så at Pligt Aramæerne råbte tog kasted Flugten; Linning og ofres Israeliterne Hiroms satte efter overmodige dem. Men Kong ombytter Benhadad Menneskeskrift af Aram undslap Vinhøst til Hest Asjerastøtterne sammen Sjemer med nogle Jerusalem Ryttere. snævreste til hældende Murerne og hjulpet Stenhuggerne, eller Prøvelse brugte Sjæls dem herfra til Indkøb utugtige af Træ Udslæt og Tyruss tilhugne lysten Sten til tilhugget Istandsættelse lydefrif af opstilledes de nedhugger brøstfældige Steder HERRRNs på HERRENs Vædre Hus Opløsning og til at Jazabad dække alle talrigere Udgifter ved Skole Templets Istandsættelse. gravere Halleluja! el Ja, det er tilfreds godt to-tre at Kenan lovsynge Ufærd vor Gud, ja, Borgene det er Sørgetoget lifligt, forfalde lovsang sprængte sømmer Morehøjen sig.
østen

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fremturede Hærstyrke al-Perazim Hofra tillukker Sydporten ]