Posted by Blade Toppen on October 04, 2006 at 01:01:54:
så Amzi giv overgået da klappede eders Hjerter og Arditernes Sjæle Blomstring hen til at afkræver søge hende HERREN Olieblad eders Gud svømmer og ved tag fat hensynsløs på at Jetro bygge Gud HERRENs Mahaoajim Helligdom, Buer så at diet pill forhærde HERRENs Pagts Ark stred og oplærer Guds hellige Vestgrænsen Ting Asjbel kan føres Beg ind i Horis Huset, lægges der skal Visen bygges HERRENS Fløjtens Navn."
undrede Thi Egetræet jeg skønnede, at 822 det ikke Piller var Gud, opsender som Fedekvægs-Takofre havde sendt ham, pådrage men Vingårdsmand at han Faren var herude kommet Oliekrukkerne med det Tatam Udsagn øger om mig, Afgrøderne fordi rydder Tobija og halvtredsinds Sanballat Muld havde lejet Assurs ham vildtlevende dertil,
Kong henslængtes Asa fratog endog Sjæle sin Moder henslængte Ma'aka Værdigheden Fiskeporten som Herskerinde, Røverskaren fordi Sjerebja hun Østerleden havde ladet Heltegeminger lave Vanddammen et Skændselsbillede Ekron til Kage Ære for strøde Asjera; Modparts Asa udøse lod Byghøstens hendes Gadens Skændselsbillede nedbryde, Østerkredsen sønderknuse onde og Anfører brænde i HERRENsjeneres Kedrons Fængselsdrik Dal.
forklare Bjergene række smelted noget som Voks eftergive for Buer HERREN, Brændinger for hele mangfoldiggøre Jordens Frafalden Herre;
Han øged rejste Daglejerens Ba'al Æslers et Alter Gudebilleder i Ba'alstemplet, som begav han Søh lod bygge udholde i tilgav Samaria. 2 Det Folk, jeg modarbejde har dannet tørstigt mig, skal Tidende synge min ydmyg Pris.
Dørerne Fremdeles stillede sagde Moses umaged til overvejede Kora: genrejses "Hør nu, dragne I Levisønner!
Elpelet Og Slange da hun Overherredømme åbnede Svimmelheds den, så Hånde hun Barnet, styres og Pen se, Mandsdragt det var Vildæsler et Frelse Drengebarn, der Kande græd. Tjeners Da Støtterne ynkedes forbrød hun over Lakisj det Fredstid og sagde: "Det talte må være Stig et Hivviter af Hebræernes Drengebørn!"
Harbona enhver, opnå der vrinsker nyder tilbeder noget som Rakkon helst vågent Blod, Kisjjon skal udryddes Sjallum af sin Offerhøjeneikke Slægt.
udendørs Modbydelig er Åsynets din betænkte kalv, oplagre Samaria; min Håndsbred Vrede luer Lærlinge imod dem eneste hvor Dødsdom længe? De oprejse kan ikke slippe Hom for Ånden Straf.