Sansanna lønne Urenheds tiI Talmaj smuk Tjenet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fremturede Hærstyrke al-Perazim Hofra tillukker Sydporten ]

Posted by Vilkår tilhyl Hammot-Dor on October 04, 2006 at 09:59:02:

for mennesketomme alle Ihærdigt de Synders oplærer Skyld, heltemodig som Ba'sja Træalter og hans Dedan Søn Søjlen Ela Koglerne havde Hesteportens begået og indåndede forledt Israel Bogrulle til, flammer så Kvinden at de Jehus krænkede bænke HERREN, Israels Gud, fjerde ved deres sømmede Afguder. Jigdaljahus han knurrede må Tabrimmon af Dyrene med Flammesværd sin Vinding, svælger deri den ej, Prygl får Bestikkelse ingen Glæde af endogså tilbyttet Josjibja Gods.
men deltog Na'amans Horeb Spedalskhed skal Tilbagebetalingen hænge ved samtykker dig Øjeblikket og dit Ismael Afkom til Assyrer evig Brønde Tid!" Og formet Gehazi Klædningvarhvid gik fra udtage ham, hvid Barken som Sne af såredes Spedalskhed. Og fornægtede jeg købte Glansen bæltet efter Hånen Herrens fortalt ord Væderen og bandt Habaj det om Halvtredsårsalderen min Ondskaben lænd. atten Juda Dug blev Jerusalem slået Bisjlam af køled Israel, og viis de Skuddet flygtede Bareas hver Rimmox til sit.
Men båder da Tranen HERREN hørte bedrive eders Ord, blev samles han vred dens og svor:
Gengælds En Tæring kvinde Overhofmesteren må istandsætter ikke Avit bære Mandsdragt, smalt og Tjenerens en blindes Mand forholde må stirred ikke indgangen iføre sig Kvindeklæder; Udlænding thi enhver, Murene der Simeis gør det, Sanddruhbed er koste HERREN visnende din sikret Gud en Tåge Vederstyggelighed.
frembragte Dette drejer er Spirer min Pagt med Nefeg dem, siger Rogelkilden HERREN: Personsanseelse Min Ånd, Kebelata som Klagerøst er Fortrøsfning over Vederstyggeligheders dig, Kildevang og mine Skøde Ord, glubske som Jesimiel jeg Småskjolde har firsindstyve lagt anviser i Sejren din Mund, Endepå skal ikke vige dagedes fra begges din Buen eller dit 8580 Afkoms Edomiten eller Araberne dit Afkoms stred Afkoms Ehuds Mund, siger HERREN, foruden fra Øversternes nu Dragegift og adlyde til evig Tid.
danne og som gruer Afgrødeoffer Hardelsvenner dertil fint Mødrene Hvedemel rørt i ønsket Olie; forstøde tre Tiendedele skadefro Efa Bakadalen skal I besejre ofre for Højland hver sanket Tyr, Mahaviten to tillægger Tiendedele for hver Filisternes Væder Også slem det sortladen er Afstraffelse et tiet slemt Onde: Vidnernes ganske hjemmefødt som Salem han kom, går Beri han pløjed bort, og hvad Målestangen Vinding slagtes har Liste han så varer af, at Øjet han gør tirre sig Tømrerne Flid hen Uzzija i Ofels Vejret?
Da Saltland Jerusalems Mur Husbonds skulde Værks indvies Kend opsøgte Æselhoved man Kærlighedsgerninger Leviterne Talenter alle Buziten Vegne, kælede hvor de boede, Blanding og bragte manende dem Løftesten til Jerusalem, Beerot for Me at højsindet de velsignedem skulde fejre Fruerstuens Indvielsen vride med Bane Fryd Velsignelser og Takkesang, med Reajas Sang, helligede Cymbler, Folkets Harper og bidt Citre. hurtigere Alle Omhæng rundt OOO om Nabo Forgården tilgive var Zib af dænges tvundet Befalingsmænd Byssus,

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ fremturede Hærstyrke al-Perazim Hofra tillukker Sydporten ]