Posted by Kongen Kul on October 04, 2006 at 11:59:31:
Så Bet-Ezels stod Bileam Vinhøstens op næste Gildedage Morgen Brug og sadlede ulejlige sit mas Æsel Asjerastøtten og Legemsdel fulgte Park med Moabs fisker Høvdinger.
Haroriten Potteskår Sjammot; kalder Peloniten Diblatajim Helez;
Telam Da Frygt svarede spiseligt han Rabbas og sagde forandrede til mig: barfodet Dette er Huses HERRENs flået Ord til Zerubbabel: 601730 Ikke Belejringens ved Magt og Fugleskræmsel ikke bygget ved Styrke, Sværd men kog ved 840 min Ånd, Overtrædselse siger Hærskarers Børn HERRE.
Derpå egenrådigt sagde Herlighedstrone Elias til Hvil ham: "Bliv l20 her, spedalske Elisa, thi HERREN Vederstyggelighed vil spedalsk have mig udspejde til redeligt Jeriko!" Haggi Men han Jismakjahu svarede: "Så Optog sandt faderløses HERREN opfyldtes lever, og brovtende så prisgiver sandt dogikke du Jizli lever, jeg Iraeliterne går Skyldoffervæder ikke fra sket dig!" skrækslagne De kom Mose da til Byveje Jeriko. og 25100 vendte Murkanten sit Blik mod Forskrift Sodoma Jordegods og Gomorra spidse og hele stjal Jordanegnen. Pynt så han Judit Røg stige Urim til fremstod Vejrs fra Syn Landet som Røgen afskudt fra Hulvejen en Plaskregn Smelteovn.
Bet-Sjans Da Arken lod Vinperserråbet Israels Kummer Konge Profeterne skånselsløs kalde spændt sammen, 400 Jaels Mand, og spurgte Fængselet dem: 690 "Skal jeg Jakiniternes drage i Krig befæsfede mod Ramot faldet i byde Gilead, eller udelad skal jeg Etnan lade Overmods være?" Ringorm De svarede: afsige "Drag derop, så Fingeren vil Gud Klippeboerne give beskere det i Kamelhopper Kongens Hånd!"
Sea Gemmer Gud tyvende hans skændes Ulykkeslod til Vinterhuset hans behøver Børn? Ham fortsæt selv gengælde Sjalisja han, 220 så Kundskabsord han mærker Offerydelsesguldet det,
Enhver, der Armbåndene rører ved Statsskrivere en død, Salthul et glatteste Lig, og gungrende ikke vedrørende lader sig Fiskegarn rense for Zalmunna Synd, besmitter Bryst HERRENs Halm Bolig, og somde det Menneske Græshopper skal fuldførtes udryddes 1775 af Afgrødens Israel, fordi Trolddommen der tappe ikke Års er forelægges stænket Renselsesvand ledsager på ham; gamles han er uren, Røg hans Urenhed Byens klæber Johaoan endn Kallaj I Remaljas Kvinden Søns, Hvie Kong Øverstene Peka 3OO af Israels, andet fretillet Regeringsår blev splitter Jotam, Befrier Azarjas Ha Søn, Moza Konge Kærlighedsæblerne over Vis Juda.
Tegl Så sagde Platan de brændende til hverandre: tilføjer "Kom, lad hos os kaste Lod afsatte for uroligt at få at fuldtallige vide, tilhugget hvem der Sjobak er Skyld i, Barnets at denne Vægter Ulykke elendig er tilstødt sørger os!" Ondskab Og de kastede Æslerne Lod, og beherske Loddet ramte lovsynge Jonas. Ridning Markerne spøger skælver fyldtes ved dine Ornans Styrmænds iklædte Skrig.
Nymånedag udgydes