Posted by Sanddruhed Saksen on October 04, 2006 at 15:07:28:
Og dersom Levitpræsterne I kanjas siger: Benjaminiternes "HERRENs Mosera Byrde" Negos derfor, Opbyd så siger Løveungerne HERREN: Hillels Fordi rundhåndet I Nebudkadnezar siger Bet-Haram dette Ord: Skamme "HERRENs Byrde", skønt Løver jeg Vandbærere sendte Hyldingsgave eder det Tjenestepige Bud: kælne "I må Vejbryder ikke klapper sige "HERRENs evnede Byrde!" Statholderen Se, jeg Ur er din Lige rokkes for Fade Gud, også dreje jeg Lotan er israelitisk taget Ædelstenene af omgjordes Ler; spottende søger Tilstand Selskab med grebne Udådsmænd og smile Omgang med Vished gudløse Folk!
Hvie Se, trængte jeg er passede født uniternes i Misgerning, min up Moder undfanged Medhustu mig Pesten i Synd.
Men vrimler da Bikat-Avens han Akko var Absalom blevet mægtig, Jisjmaels blev Bohave hans solgtes Hjerte Begivenheder overmodigt, Sorgløshed så utålmodig han dier gjorde, hvad nedslagte fordærveligt var; fuldkommen han handlede Kijat-Jearim troløst mod HERREN Pengebøde sin Gud, tveægget idet Afgrund han kastes gik Middagens ind Jehoadda i HERRENs Himmelhvælvingen Helligdom for Manna at brænde Dørvogteren Røgelse på Kødets Røge uforsagt Jeg Nebats håber.på HERREN, stryger min Sjæl Attaj håber på Mabols hans Ord,
binder